Wednesday, April 30, 2014

Kenali Saya

Assalammualaikum Wbt,
Salam Sejahtera,

Terima Kasih kerana sudi melawat disini.Diharapkan semua sihat hendaknya dan sentiasa dibawah redha Illahi. Ameen. Serba sedikit biodata diri saya untuk tatapan yang membaca. 

KENALI SAYA

Senyum kan sedekah ? ;p

Nama : Nur Nabihah Binti Mohamad Nizar
Umur : Sehingga ditulis, Alhamdulillah 22 tahun 5 bulan.
Tarikh Lahir : 20 Disember 1991
Asal : Bota, Perak Darul Ridzuan
Status : Bujang

LATAR BELAKANG PELAJARAN

2008 : SPM 

2009 : Diploma in Art & Design ( Separuh jalan, hujung Disember 2010 lompat Degree )

2010 : Degree in Art & Design. Major in Corporate Identity
( p/s : Sesiapa yang ingin menempah Corporate Manual untuk Syarikat boleh hubungi saya, Tempahan segala banner, banting, logo juga diterima. Bergantung pada kelapangan )

2013 : 11 November 2013 ~ Hari Graduasi. Alhamdulillah.
Bebas dari Hutang. Pinjaman diluluskan ke Biasiswa. Fuhh ~

Mac 2014 - Sekarang : Master in Education ( Visual Art Education ) -

( Free of charge untuk membaca artikel saya, akan diupdate kemudian. Jika ada kesalahan english tolong abaikan ;p. Boleh juga sekiranya ingin bertanya cara membuat proposal dan apa sahaja berkaitan pelajaran. InsyaAllah boleh membantu. Doakan saya Grad dengan First Class sekali lagi. Terima Kaseh )

                                                                        KELUARGA

Oh masa ni semua kurus ;p

Adik Beradik : Anak ketiga daripada 5 orang adik beradik. Anak perempuan tunggal. Ada 2 abang sudah bekerja dan 2 adik lelaki, seorang di Mesir dan seorang lagi masih menunggu tawaran lepasan SPM.

IbuBapa : Mohamad Nizar Abd Jabar & Pahlaila ( Dua-dua bekerja sebagai Guru )

Itu sahaja, Sekian.


SEBARANG PERTANYAAN

Boleh direct Whatsapp/Mesej/Telegram : 017 5783638
Email : nurnabihahnizar91@gmail.com


*****

EBOOK Kisah motivasi seorang ENGINEER terpaksa berhenti kerja. 

Kenapa kena BERHENTI KERJA ya?
Jawapannya ada di sini.. 

KALAU MALAS JUGA BACA, TAK DAPAT DEN NAK TOLONG.



*****

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 

FREE CONSULTATION and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

No comments: